Lobezno i Magneto

Fa temps que demano a la Sílvia i al Carles un abonament com que el tenia de petita per anar a la piscina d'estiu. Era una cartolina amb una llista de números, de l'1 al 10, que el senyor encarregat de la piscina anava perforant amb cada visita que hi féiem la Mireia i jo. Quan gastàvem les deu visites, compràvem un altre abonament i seguíem anant a la piscina a tirar-nos en bomba, a fer tombarelles i a nedar. 

L'abonament que demano al Carles i la Sílvia és lleugerament diferent. El Carles presumeix de saber fer un munt de paelles, totes ben bones, i jo me'l crec, però no puc corroborar-ho perquè només he tastat dues de les paelles que diu que sap fer. La cosa seria que, a l'abonament, m'hi posessin toooots els tipus de paella possibles i, a mesura que m'anessin convidant a tastar-les, anessin marcant, amb un perforador, les que ja m'he cruspit. El pla ideal és que aquestes paelles vinguin acompanyades d'una sessió de cinema de les pel·lis dels X-Men o de les del Lobezno. Perquè a més de fer paelles, també em convidarien a crispetes i a un gintònic per berenar. 

Hem fet un parell de sessions de prova, amb paella i Lobezno, per veure si és un pla factible, i em diuen que sí, sí, però jo encara no he vist l'abonament. De tota manera, a la Noa li he volgut fer un pitet amb els nostres mutants preferits, el Lobezno i el Magneto, perquè conegui el Hugh Jackman i el Michael Fassbender des de ben petitona, i després que ella mateixa triï si li agraden com a sa mare i a mi o no. Tampoc cal que tinguem els mateixos gustos. Als seus pares, però, els ha agradat molt. I, de fet, el pitet ara mateix és més per a ells que per a la Noa. ^-^




El patró, com sempre, d'aquí.



Comentaris